שלט שנבחר בקפידה ומוצב בצורה הנכונה מחוץ לבית העסק שלכם ערכו המוסף רב. שלט איכותי מהווה סוכן שיווקי לכל עניין ודבר ומושך את תשומת הלב של העוברים והשבים כלפיו, גורם להחדרתו לתודעה ומזמין את הלקוחות להיכנס ולבצע רכישות והתקשרויות אחרות. ישנם מספר דגשים שחשוב להקפיד עליהם בבחירת השלט המתאים, ולהלן הם לפניכם.
בחרו בשלט איכותי שיספק את הרושם הראשוני הדרוש
ישנם סוגים רבים של שלטים לעסקים – שלטי אותיות, שלטים מודפסים, שלטי קופסאות תאורה, שלטים מתקפלים, שלטי הכוונה ועוד. לא משנה באיזה שלט מדובר, חשוב מאוד שהוא יהיה מיוצר בצורה איכותית ומדוייקת, שכן זהו כרטיס הביקור שישיג עבורכם את הרושם הראשוני הדרוש. שלט ברמה גבוהה הוא כזה שמיוצר ע"י מערכות חיתוך בלייזר או CNC ולאחר תכנון צורה ומראה בתוכנה ייעודית מתאימה. בסופו של דבר המראה הסופי של השלט צריך להיות זהה לסקיצה, תוך שמירה על הפונטים שנקבעו. דיוק מירבי חשוב גם לצרכי התקנה ועמידות רבת שנים של השלט.
אל תוותרו על שיווק העסק 24 שעות ביממה
עסקים רבים "נופלים" בכל מה שקשור ליכולות השיווק של השלטים שלהם בהבדלים בין יום ללילה. ההיגיון אומר כי לקוחות קיימים ופוטנציאליים עוברים בסביבת בית העסק שלכם לאורך כל שעות היום והלילה ועל כן כדאי מאוד שהשלט יצהיר על נוכחותכם בשעות הפעילות ומעבר להן, 24/7. שלט לעסק שמומלץ מאוד מהבחינה הזו הוא קופסת תאורה שבה מותקן אלמנט ה- day-night. אלמנט זה מורכב הן מבחירת הצבע המתאים ביותר לשלט מבחינה חיצונית והן מבחינת גופי הלד שבתוכו. במהלך היום השלט עצמו (שיכול להיות מורכב מאותיות, סמל מסחרי וכו') נראה שחור ואילו בלילה הוא מואר בצבעים הנבחרים.
הקפידו לבחור בשלט שיתאים לתחום העסקי שלכם
כל עסק פועל בזירה תחרותית משלו. מסעדות, בתי קפה, מוסכים, חנויות בגדים, משרדי עורכי דין, קליניקות וכו' – לכל עסק המאפיין הקונספטואלי המתאים לו. בבחירת שלט לעסק חשוב שתהיה התאמה בין אופי העסק והתחום בו הוא פועל לבין השלט. למשל, לא הגיוני יהיה למקם שלט קופסת תאורה צבעונית בפתח בניין משרדים עבור פירמה של משרד עורכי דין או קליניקת רופאים מומחים. עבור כל קונספט ישנה קשת של אפשרויות וחומרים לבחירה בין אם פרספקס לקופסאות תאורה, מתכת ואלומיניום לשלטי אותיות, שלטי מתכת בחריטה, שלטים מזכוכית ועוד. את כל השלטים ניתן לקבל בצבעים שונים שהם נגזרת של החומר הנבחר או לחלופין, להדפיס על גביהם בהדפסה דיגיטאלית איכותית.
השקיעו גם בשלטי הפנים
השימוש בשלטים קיים גם בפנים העסק ולא רק בחלקו החיצוני. שלטים אלו כוללים שלטי הכוונה, שלטי שמות בכניסה למשרדים, שלטי פרסום (פריימלס) ועוד. שלט לעסק בחלקו הפנימי לעיתים רבות הוא גם אינו עניין של בחירה אלא חובה, כמו במקרה של הכוונה ליציאת החירום. גם במקרה הזה חשוב מאוד שתתבצע בחירה נכונה בהתאם לקונספט העיצובי של המקום ואופי העסק, החל מגודל השלט וצבעו ועד לסוג האותיות שבו.