עסקים בתחומים רבים דוגמת תעשיית המזון, מוצרי צריכה, קמעונאות או נדל"ן תלויים במידה ניכרת בתנועת הלקוחות אשר נשענת על שילוט. שלט כניסה לחנות או שלטי רחוב הם האחראים לכך אם הלקוח ייכנס או לא יכנס לחנות, בית קפה או משרד המכירות שלכם. עובדה זו הופכת את עיצוב השלטים ובחירת אופן הצבתם לקריטיים להצלחת המכירות של העסק כולו.
בסביבה רוויית שלטי מתחרים או עסקים אחרים אשר מנסים להתבלט, משימת עיצוב שילוט לעסק הופכת למאתגרת עוד יותר. אם גם אתם נאלצים להתחרות על בסיס קבוע על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים, תצטרכו למצוא דרך יצירתית לבלוט. תתכננו את השילוט שלכם כך שיהיה גדול יותר, נועז ושונה מכל מה שסובב אותו.
לפניכם 9 שיטות בהן תוכלו להיעזר כדי לנצח את המתחרים בנראות השילוט העסקי:
מעצבים את הקצה
פינות מעוגלות, גבולות מעוטרים בסלסול עדין (למשל לחנות בוטיק או סטודיו שמלות כלה) או דוגמה קלאסית אצילית שיכולה להתאים למשרד עורכי דין או רואה לחשבון, מסגרת בשחור, לבן, או צבע מטלי כסוף או זהב – אין סוף לאפשרויות העיצוב. העיקר שתתאימו את הסגנון לאופי העסק וגם תוודאו שאתם עושים את זה שונה בכל מה שנמצא בקרבת המקום.
צורתו של השלט
אם כל המתחרים שלך עושים שימוש בשלטים מרובעים, אז השלט שלך צריך להיות כל דבר חוץ מריבוע או מלבן. נראה שחומרי גלם מסוימים פשוט נולדו בשביל צורות מיוחדות. אלומיניום, דיבונד, פלסטיק PVC, אקריליק – את כולם ניתן לעשות בעזרת חיתוך לייזר מדויק בהתאמה אישית, צורה מעוגלת, אליפטית או תואמת את הלוגו של החברה.
תבלטו – תרתי משמע
השלט לא חייב להיות שטוח. שכבות תמיד יוצרות עניין. תבליטו את לוגו החברה או לחלופין את השלט. מראה אותיות תלת מימד מושך תשומת לב והתלהבות שבסופו של דבר באה לידי ביטוי ברווחים. שילוב של צבעים בוהקים בהתאמה מושכים עוד יותר במיוחד כאשר מדובר על שלטי אותיות תלת מימד.
שימוש בצבע
רוב השלטים הם בצבע, אין על כך ויכוח. אולם במקרים רבים מדובר בצבע אחד או שניים. אין שום דבר פסול בשילוט שמעוצב ב – 4 צבעים (כל עוד הוא עושה את זה בטעם טוב ובאופן מקצועי). כמות הצבעים בצבע גם אינה הופכת את השלט ליקר יותר אם הוא מיוצר באמצעות הדפסה דיגיטלית. צבעים עשירים, תוססים וטרנדיים לפעמים הם סוד ההצלחה של השלט.
גרפיקה נועזת
תמונות מושכות ועליזות, עיצובים תופסי עין, לוגו מעוצב בצורה מוקפדת – תוציאו את המקסימום מהמעצבים, תשתמשו בכל מה שיש לכם בארסנל העיצובי – זה משתלם. גם כאן, ניתן להשתמש בחוכמה בעיצובים תלת מימדים מדהימים.
שחקו עם הגימורים
כדי להגביר את האפקט הוויזואלי של השלט תשקלו להוסיף לו פיניש מיוחד. למשל אם מדובר בשלט אלומיניום, גימור מוברש, מלוטש או שלט בגימור מראה יבדילו אותו מאוד מהמתחרים. אם השילוט הוא אקרילי אפשר להוסיף לו ציפוי ויניל צבעוני או מטלי. ויניל יכול להיראות טוב גם על שלטי עץ. תשתעשעו עם הגימורים, זה נחמד ומושך.
שלט מחזיר אור
יצרני שלטים לא תמיד מציעים לבעלי העסקים את התוספת של החזרת האור כיוון שהיא מעלה את מחיר השלט. תשאלו אותם על שלטים מחזירי אור, הם שווים את זה. בחושך יהיה קשה לראות את שלטי המתחרים שלכם ואילו השילוט שלכם יהיה בולט וברור לקריאה גם בלילה. אלטרנטיבה נוספת עבור שלטים בולטים ומוארים יכולה להיות שלטי Day & Night אשר בהם ניתן לראות כיצד התאורה משתנה בצבעיה בהתאם לפיזור האור כאשר היום מתחלף לו ללילה.
שילוט בחיתוך לייזר
טכנולוגיית חיתוך בלייזר היא כלי שמשנה את כל המשחק ומאפשר לכם לא רק לחתוך את הצורה החיצונית של השלט, אלא גם לקבל כל אות בנפרד או צללית של דמות או חפץ. שילוט בחיתוך לייזר יוצר תחושה של חדשנות, מראה של היי טק. אפשר לעשות שלטי אלומיניום, אקריליק או עץ בטכנולוגית חיתוך בלייזר.
שילוט מואר
הוספת תאורת לד לשילוט תמיד תמשוך תשומת לב. אנשים אוהבים שילוט מואר, הוא מרשים וקל לקריאה בחושך. כיום הטכנולוגיות והמחירים של שלטים מוארים או ארגזי תאורה מאפשרים לבעלי העסקים מגוון של אפשרויות מדליקות ודרך מוצלחת להתבלט בסביבה.
אי אפשר לנצח את המתחרים אם אתם עושים בדיוק את מה שהם עושים. תנו לנו לעזור לכם להפוך את שלט העסק ליוצא דופן ומושך לקוחות. צאו מהקופסה, בדקו אפשרויות, צרו עימנו קשר והתייעצו איתנו.